niedziela, 26 marca 2017

CRACOW FASHION WEEK 2017

Hejka!
18 marca br. miałam okazję pojechać do Krakowa, by uczestniczyć w pokazie dyplomowym Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru, który rozpoczął  tegoroczny Cracow Fashion Week. Kolekcje zaprojektowane przez tych młodych ludzi były naprawdę niesamowite, byłam pod ogromnym wrażeniem. Pokaz trwał koło 2h, podczas którego zostało zaprezentowanych wiele projektów. Każdy inny, każdy niesamowicie inspirujący, kontrowersyjny i ciekawy. Widać, że potrzebna jest do tego ogromna wyobraźnia oraz zamiłowanie do indywidualizmu i mody. Ogromny szacunek i podziw dla twórców, cieszę się, że mamy w Polsce tylu młodych projektantów z ogromnym kreatywnym potencjałem. Mam nadzieję, że ich droga do kariery się powiedzie - nawet na arenie międzynarodowej. Mamy być z czego dumni, takie talenty trzeba doceniać. Bardzo się cieszę, że zobaczyłam to show, mogłabym spędzać tak każdy weekend, oglądając wszystkie możliwe prezentacje modowe i pokazy. Super doświadczenie i mam nadzieję,że będzie ich coraz więcej na moim koncie.  Uwielbiam kiedy otaczają mnie ludzie tak samo zwariowani na punkcie mody jak ja :)
Niedługo filmik dotyczący tego pokazu, na moim kanale na yt, @marticiesx :)

Moja stylizacja na ten pokaz była elegancka i prosta jednocześnie. Opierała się na minimalizmie  faktur i kolorów - gra bieli, czerni i ognistej czerwieni.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MARTICIESX , Blogger