sobota, 4 lutego 2017

MODNIE W SZKOLE-OOTD

Hejka!
Przedstawiam Wam mój pomysł na stylizację do szkoły.
 Jest  nietuzinkowa i oryginalna. Poskładałam kilka elementów w całość. Podobają mi się kontrasty dlatego założyłam różowo-żółte neonowe buty. Lubię tę sztukę, bo tak można to nazwać, moda to sztuka, która wymaga od nas kreatywności, zaangażowania i indywidualności. Czyli to co lubię najbardziej. Wyznaję zasadę- nie wyglądać jak wszyscy. Zdjęcia sprawnie zrobiliśmy w szkole, w której obecnie się uczę. Dziękuje dyrekcji i nauczycielom za pomoc i wsparcie. Liceum to bardzo ważny okres w naszym życiu, ponieważ powoli musimy zastanowić się co dalej, jakie przedmioty chcemy zdawać na maturze, na jakie studia się wybierzemy i  w jakim kraju.  Generalnie staje przed pytaniem co chcemy i możemy robić w przyszłości. Zaczynamy nasze dorosłe życie, które stawia nas przed ciągłymi wyborami, czy słusznymi?  Zróbcie wszystko żeby takie później się okazały.  Czasami trzeba iść na przekór wszystkim i zrobić to, co podpowiada intuicja. Ja w ciągu pierwszego roku zmieniłam szkołę, chociaż początkowo nie wiedziałam jak wszystko się ułoży, ale wiedziałam, że to będzie dobra decyzja, chociaż wiele osób radziło mi inaczej. Czy była dobra? Była najlepszą decyzją jaką mogłam podjąć. Wiele się przez to nauczyłam, doświadczyłam tego, że ludzie są strasznie fałszywi, dlatego ufać należy tylko tym, których jesteśmy pewni, a resztę traktować z dystansem. Przez nasze życie przewija się i będzie przewijać ogromna liczba ludzi, a tylko odsetek z nich będzie podobna do nas, godna naszej uwagi i zaufania. Wyciągnęłam wnioski, można powiedzieć, że moje poglądy też się zmieniły, ja się zmieniłam. Nauczyłam się najważniejszego: jeżeli czegoś pragniemy, musimy ciężką pracą samodzielnie to  wykonywać i do tego dążyć, na nic nie czekać, na nikogo nie liczyć, zacząć samemu, tu i teraz. .  Nikt nic za nas nie zrobi. Tym oto sposobem założyłam bloga,  kanał,  cały czas otwiera mi się nowa droga i wizje, mam wiele pomysłów i marzeń, a raczej przyszłych planów.
 To  ważne i trudne  aby umieć wszystko pogodzić, ale uważam, że im człowiek ma więcej obowiązków to staje się bardziej zorganizowany. Przy dobrym zaplanowaniu dnia na wszystko znajdzie się czas, jak i w moim przypadku, przyjemności typu siłownia, blog, kanał, dodatkowe zajęcia, czas dla siebie,  rodzina i przyjaciele godzę z tym co pożyteczne i potrzebne, staram się osiągać  bardzo dobre wyniki w szkole, być przygotowana do lekcji, matury, pracuję oraz spędzam czas na nauce angielskiego, który chcę i muszę opanować do perfekcji.
Wymówki typu "nie mam czasu" nie wchodzą w grę kochani, pamiętajcie, że czasami trzeba dać z siebie 101%, bo 100 to za mało.
Staram się, nie zawsze wszystko mi idealnie wychodzi,  jednak nie poddaję się bo wiem, że ciężka praca jest jedyną drogą do sukcesu!

-długa koszulka z rozcięciem i dłuższym dołem- BERSHKA
-legginsy-ADIDAS
-torba-HM






























1 komentarz:

Copyright © 2014 MARTICIESX , Blogger