sobota, 21 stycznia 2017

Nowe doświadczenia- MISS OPOLSZCZYZNY 2017


Hejka! Sobota wieczór więc pewnie większość z Was jest gdzieś poza domkiem i bawi się teraz w najlepsze, ale ja mam dla Was zaskakującą wiadomość! Dzisiaj tj. 21 stycznia 2017 roku odbył się casting na Miss Opolszczyzny w którym wzięłam udział. Zrobiłam to po raz pierwszy. Wcześniej nie miałam styczności z wydarzeniami takimi jak to! A szkoda! Stereotyp taki,  że w konkursach piękności biorą udział tylko puste, zadufane w sobie dziewczyny, skupiające się tylko i wyłącznie na swoim wyglądzie jest całkowicie mylny. Biorąc dzisiaj udział poznałam mnóstwo niesamowitych dziewczyn, bardzo miłych, pozytywnych, ambitnych.  Każda  z nich posiadała swoje indywidualne i zróżnicowane zainteresowania:  jazda konna, muzyka czy rajdy samochodowe!
 W momencie oczekiwania na swoją kolej wyjścia, każdej z Nas towarzyszył ogromny stres, to sprawiło, że każdą z nas łączyły te same emocje i ten sam cel! Wypaść jak najlepiej, i przejść do następnego etapu. ! Atmosfera była bardzo przyjemna, nie odczuwałyśmy zazdrości czy zawiści. Każda z nas z uśmiechem na twarzy życzyła powodzenia dziewczynie z numerkiem poprzedzającym! Wyjście odbywało się w dwóch etapach:  pierwszym z nich była sukienka koktajlowa, rozmowa z cudownym i bardzo sympatycznym jury, które zrobiło na mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie!  Przejście w szpilkach po linii prostej  oraz zdjęcia portretowe. Drugi etap był odważniejszy ponieważ  prezentowałyśmy się w  strojach kąpielowych. Szło to bardzo sprawnie. Sala była wypełniona pięknymi dziewczynami o zróżnicowanym typie urody! Każda posiadała coś charakterystycznego, ciemniejszą lub jaśniejszą karnację, jasne czy ciemne włosy, była wysoka lub niższa. Jury ma teraz bardzo trudne zadanie, żeby z tych wszystkich uczestniczek wybrać ostateczną 20! Wyniki poznamy  już 30 stycznia! Jeżeli chodzi o mnie to niesamowicie się cieszę, że wzięłam udział w tym castingu.
 Jest to coś, czego nie da się opisać, trzeba to  przeżyć, zobaczyć! Nie nastawiam się na to, że się dostanę lub nie, nie mam pojęcia czy werdykt  dla mnie będzie pozytywny czy negatywny, czy dobrze wypadłam czy były dziewczyny które zrobiły to lepiej. Będzie co ma być a ja już z tego miejsca bardzo dziękuje i życzę powodzenia wszystkim dziewczynom! Powodzenia kochane!!!

Na miejscu udzieliłam dwóch wywiadów dla 24Opole oraz RadiaOpole, zapraszam do obejrzenia :)

1.http://radio.opole.pl/100,184932,kandydatki-do-konkursu-miss-opolszczyzny-spotkal

2. http://www.24opole.pl/23031,Piekne_dziewczyny_na_castingu_do_konkursu_Miss_Opolszczyzny,wiadomosc.html

3.Galeria zdjęć:
http://www.24opole.pl/galeria,7604,471152,l,Casting_do_konkursu_Miss_Opolszczyzny_2017_w_Opolu,fotka.html


                                                                  fot.Sławomir Mielnik








7 komentarzy:

  1. no Martyna nie wiedziałem,że jesteś taka odważna :) gratki i niezależnie od wyników tego castingu i tak dla mnie jesteś the best :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Na miejscu udzieliłam dwóch ”wydiadów""- popraw sobie tą literówkę. ;)

    A tak poza tym to wierzę, że się dostaniesz i czekam na ten kanał na YT - z chęcią bym podglądał jakieś czczczelendże :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Szymon Owczarek @roch bardzo pięknie dziękuje! <3 kanał się tworzy :*

    Martyna Ciesiołkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje skarbeczku! <3
      Martyna Ciesiołkiewicz

      Usuń

Copyright © 2014 MARTICIESX , Blogger