piątek, 6 stycznia 2017

Studniówkowe faworytki- 2017

Siemanko!
Wczoraj miała miejsce nasza szkolna studniówka! Wiadomo, wielki dzień, wielkie przygotowania, od samego rana  w szkole pustki.  Gdzie możemy znaleźć nasze piękne dziewczęta tego dnia?
Odpowiedz jest jasna i oczywista.  U fryzjerów i kosmetyczek odbywa się prawdziwy szał. Do ostatniej chwili przygotowania, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Tak w paru słowach można zdefiniować ten wspaniały wieczór, który odbywa się tylko raz w życiu przez co jest niepowtarzalny! Ostatni raz w takim gronie, z którymi wiązało się wszystkie wspomnienia przez te szkolne 3 lata! Choć sama tego jeszcze nie doświadczyłam ponieważ moja studniówka odbędzie się dopiero w przyszłym roku, to jestem pewna, że jest to magiczny czas! Przejrzałam zdjęcia studniówki własnie u nas - LO6 i wybrałam "swoje" kreacje, które mi spodobały się najbardziej. Było to bardzo trudne, ze względu na to, że wszystkie wyglądałyście niesamowicie i oszałamiająco.  Każda inaczej, każda pięknie! JESTEM PRZEKONANA, ŻE W TYM SZCZEGÓLNYM DNIU KAŻDA Z WAS CZUŁA SIĘ JAK PRAWDZIWA KSIĘŻNICZKA!

Kliknij aby zobaczyć całą galerię ze strony 24Opole, z której pobrałam zdjęcia :)












3 komentarze:

  1. piękne kreacje i dziewczyny jak z żurnala jakby z castngu na Miss ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kreacje, udany bal. Wszyscy, zarówno dziewczyny jak i chłopcy wyglądali bardzo elegancko. Fajny blog - trzymam kciuki! Mam nadzieję, że w przyszłym roku obejrzę tu kreacje z Waszego rocznika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak, każdy musiał wyglądać zjawiskowo! :)DZIĘKUJĘ BARDZO BARDZO BARDZO <3! Zobaczymy co przyniesie przyszły rok :) @Martyna Ciesiołkiewicz

      Usuń

Copyright © 2014 MARTICIESX , Blogger